Innowacje w dziedzinie urządzeń medycznych: jak poprawiają opiekę nad pacjentem.
Reklama może być ściśle powiązana z siecią internetową, a konkretniej, ze stronami internetowymi, na jakich będzie umieszczona. dopasowanie przekazu reklamy do zawartości witryny, na jakiej ona występuje jest powszechnym działaniem promocyjnym w sieci. jeśli bywa ona w pewien sposób związana z wiadomością, której wyszukuje internauta w sieci, istnieje możliwość, że zainteresuje się on przekazem tej reklamy. Taka promocja zwana jest reklamą kontekstową, której jakimś z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy użytkownik pisze interesujące go hasło w wyszukiwarce, wyświetlają się wykazy stron powiązanych ze słowem kluczowym, jak również reklama kontekstowa. Jeżeli opłata, jaka jest tutaj podstawowym warunkiem na wyskoczenie reklamy, jest odpowiednia, to adres do konkretnej witryny promującej będzie ulokowany na górze wykazu witryn, które są rezultatem wyszukiwania. Tak więc na reklamę ową natrafiamy nieświadomie i tak naprawdę przez czysty przypadek, korzystając z wyszukiwarki w sieci lub trafiając na pewien serwis internetowy.
2. Kontakt
5. Sklep